2013. július 24., szerda

Búcsú...

A blog és a történet marad, csak én (Bett) búcsúzom. Gondolom, páran már olvastátok a blogomat, de aki nem, annak elmondom, hogy elhagyom a blog világot, így ezt a történetet is. Dorci tovább fogja írni, ez egészen biztos! Emiatt nem kell aggódnotok.
Az, hogy mi lesz Charlotte karakterével, nem tudom. Majd ő eldönti. Nagyon megszerettem Lotti karakterét, biztos hiányozni fog, de meg kellett hoznom ezt a döntést. Köszönöm a dicsérő szavakat, és arra kérlek benneteket, hogy maradjatok továbbra is itt és boldogítsátok Dorcit a kommentjeitekkel, mert megérdemli és biztosíthatlak róla benneteket, hogy a sztori csak ezután fog beindulni, érdemes lesz tovább olvasni!
Köszönök mindent!

Bett

2 megjegyzés:

  1. Bettnek...
    Szia
    Én továbbra is sajnálom hogy abba hagytad viszont lenne egy kérdésem találtam egy oldalt amin az író a te történeteidet írja vagy inkább lopta el, beteszem linket... Jól gondolom hogy nem te vagy???
    http://catalina-sanchez.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ha azon az oldalon elolvasod a második bejegyzést, akkor megkapod a választ :) Az az én blogom.

      Bett (vagyis most már Catalina :)

      Törlés